Není tomu tak dávno, co byl mladý muž na cestě letadlem na jedno z jeho častých jednání. Martin byl téměř pořád na cestách, chtěl se starat o své zdraví a redukovat nápoje s cukrem nabízené na palubě letadla. OK, potom tedy voda! Bez ničeho. „Proč neexistuje nějaký výrobek, který není v plastové láhvi nebo plechovce, pomůže mému zdraví a je tak malý, že ho můžu mít kdekoli s sebou?” myslel si Martin a během tohoto přemýšlení rozvíjel ideu jedné velké věci, která je docela malá: Mikrodrink - to nejlepší ovoce a extrakty z rostlin komprimované ve formě malé kostky. Vše, co k tomu potřebuješ, je čerstvá voda. Martin byl okamžitě touto myšlenkou ohromen, opustil svou práci, našel investory a vložil vše, co měl do výzkumu a vývoje svého nápadu. Co opravdu potřeboval, byli dobří lidé v týmu. Proto přesvědčil svého bratra Henryho a jeho přítele Christopha, aby pracovali na plný úvazek jako jeho partneři. To ale nebylo tak úplně snadné, Thomas Henry Wieser měl dobrou práci v Boston Consulting a Christoph Hermann byl vedoucím oddělení průmyslového designu Lovegrove v Londýně s mezinárodně uznávanou praxí. Všichni tři se dali do práce a „myšlence, která spadla z nebes“ vytvořili pevnou půdu pod nohama. "Místo tahání lahví vhazujte kostky". Myšlenka je tak jednoduchá, že se člověk ptá, proč na to někdo nepřišel dřív? Odpověď: teprve po intenzivním výzkumu byl náš tým odborníků schopen vyvinout proces komprimace a z těch nejlepších druhů ovoce a rostlin jemně stlačit světově první mikrodrink. Je naším posláním ti s waterdropem pomoci ke zdravějšímu životním stylu, podporovat tě v pravidelném pitném režimu a zároveň zbavit tebe i přírodu nepotřebných plastových lahví. U nás hraje kvalita zdraví důležitou roli. A jde to docela jednoduše - v několika zdravých variachích chutí, které ti dodají vitamíny a antioxidanty. Samozřejmě bez cukru. Máme toho ještě spoustu před sebou a těší nás, že jsi součástí naší cesty.
Osvěžující pozdravy
Martin Donald Murray (Zakladatel)
Na český trh Waterdrop vstoupil v květnu roku 2018 a přinesl s sebou široký sortiment mikrodrinků i se skleněnými lahvemi, designovými pouzdry a především úžasnou myšlenku a silnou víru ve změnu a redukci PET v nápojovém průmyslu. Zkrátka možnost zažít zcela nový způsob pití vody bez plastů, konzervantů a se spoustou vitamínů a antioxidantů. "Já osobně říkávám ,že jsem se do Waterdropu zamilovala třikrát. Poprvé okem, když jsem viděla design a čistotu provedení. Podruhé chutí, jakmile jsem ochutnala svou první kapsličku. A potřetí při poslechu co vše může waterdrop změnit, jak se chová k přírodě a k lidem v ní, kteří neměli tak jednoduchý start, jako většina z nás." Sice jsme na českém trhu pouze pár měsíců, ale už za sebou máme velká jména slavných osobností, firem i účast na mnoha eventech. Můžeme jmenovat kupříkladu Fabia youtube fest 2018, FOOD piknik na Ladronce. Zaujali jsme i taková média jako ELLE, VOGUE, Esquire, MF Dnes, rakouský Forbes. Myšlenka která přišla z nebes dodává našemu týmu křídla a fantazii vynáší do oblak. Proto přinášíme nové druhy kapslí, nové variace chutí i další atraktivní doplňky. "Waterdrop není jen o zdravém pití, vitamínech, minimalizaci plastů. Je o víře ve změnu, ve zlepšení, v nekonečný optimismus. Je to pro mě love brand, který má smysl."
Díky za tvůj zájem.
Kateřina Navrátilová Managing director (Cz)